Malmö shopping og seightseeing

malmø

Min kæreste og jeg har har besluttet os for at tage til Malmö på tirsdag, og i den anledning ville jeg lige forhøre mig ad blandt alle jer kære læsere. Har I nogle gode tips til, hvad man absolut skal se og gøre mens man er i Malmø? (Jeg har aldrig været der) Er der nogle gode butikker, gader, cafeer, restauranter, whatever?🙂 Håber I kan hjælpe med lidt inspiration🙂

3 responses to “Malmö shopping og seightseeing

  1. Du skal i Dinsko, Monki, Weekday, Gina Tricot, H&M, Tjallamalla, Åhlens, Lindex, Acne, Selected Femme og Zara😀

  2. Hvis du er til sushi er der en virkelig god og billig sushi resturant på “Davids halls torg”

Skriv et svar

