Min jakke i Gossip Girl

Min jakke

Forleden aften surferde jeg lidt rundt på nettet efter billeder fra Gossip Girl serierne, OG OG OG ved  I hvad jeg fandt? Et billede hvor en af de medvirkende(sorry, jeg er ikke dedikeret GG fan, og kan derfor ikke hendes navn) har en jakke på , som jeg også ejer 🙂 Jakken er fra Zara og meget Chanel’ish. Jeg købte min i Milano for nogle år siden, så forstår ikke helt hvordan den har fundet vej ind i sådan en up-to-date serie, men lidt stolt blev jeg nu alligevel 🙂 Nu skal den i hvert fald hives frem igen, og jeg glæder mig helt til at style den lidt som på billedet her.

One response to “Min jakke i Gossip Girl

  1. Pingback: Samsøe Samsøe « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

