Pelsjakke

Pels jakke

Eva Longoria, Lindsay Lohan og Agyness Deyn i pels.

Ihhhh hvor jeg går og drømmer om, at eje en lææækker varm pels. Jeg tror, at jeg er nået frem til, at det skal være en rævepels. Den er tilstrækkelig tyk og varm, og så ser den super lux ud.

Ebay er et fantastisk sted, hvis man er på udkig efter en lækker pels til rimelige penge. Desværre skræmmer det mig lidt, at man ikke kan prøve den, før man køber. Det er jo mange penge at gi’, hvis man ikke kan passe den.

Ebay pelsjakke

Jeg kan meget godt lide den her pels, som på nuværende tidspunkt ligger på ca. 3000kr. på Ebay. Dog er den lidt for voldsom(dusket) og lang til min smag… Men det er helt klart noget i den stil, som jeg er på udkig efter.

Nu hvor dollaren også er helt nede i små 5kr., kan det virkelig betale sig, at købe over nettet!

8 responses to “Pelsjakke

  1. Jamen jamen jamen! Se lige ‘Mads og Mikkel’ igen inden du køber sådan en pels🙂

  2. Måske skulle man overvej en tur til NYC for at prøve forskellige styles inden sådan en investering! Ræv er flot!

  3. prøv i GENBRUG på vestrebrogade(tæt på Værnedamsvej)…
    de har über lækre pelse til kun ca 400 kr!!!I’m NOT kidding…
    overvejer selv en ræv derfra-måske en sølvræv!!!
    KH
    Bambi

  4. det var så lidt;)
    skal selv finde en lækker pels hos dem denne uge.men kan ikke bestemme hvilken jeg vil have…måske sølvræv…de er flotte;)
    KH
    Bambi
    p.s damen som sidder i butikken er lettere gnaven…så er du advaret ha!

  5. det er alt for grimt de pels jakker i har .’!

Skriv et svar

