Jimmy Choo for H&M

Jimmy Choo for H&M

Det er bestemt ingen nyhed, at Jimmy Choo er indgået i et samarbejde med H&M, men trods det, vil jeg lige dele nogle lækre fotos af kollektionen med jer 🙂 Jeg faldt over Jimmy Choo for H&M -billederne på H&M’s hjemmeside.

Personligt er jeg faldet helt pladask for den sorte clutch med stjerne…suk! -Er sikker på, at jeg også ville være glad for, at eje et par eller to af stiletterne 😉 Puhaa, skal man godtnok ind og stå i kø d. 14. november for at prøve lykken? Kan ikke helt bestemme mig, er ikke så god til det der med kø og blodtørstige(nok nærmere Jimmy Choo-tørstige) damer. Er der nogen af jer, der skal ind og have fingrene i nogle af godterne? -Og i så fald HVAD? 🙂 Tell me tell me!

5 responses to “Jimmy Choo for H&M

  1. Åh, det er sådan nogle fine tasker og sko det er blevet til 🙂 Jeg ville gerne købe de grå støvletter (på 3. billede), men jeg ved ikke rigtig om der er råd til dem 🙂 Synes måske hele kollektionen er lidt dyr i forhold til H&M priser.. Men det er selvfølgelig også Jimmy Choo

    // tille-eightyseven.blogspot.com

  2. Fantastisk blog.. Kan man ikke melde sig som fast læser?

  3. Ditte Birkjær

    Selvfølgelig skal VI det! hehe… syns der er mange skønne modeller, kan ikke helt beslutte mig.

  4. @Tille: Du har ret, det er lidt dyrt, men som du selv siger, det er jo Jimmy Choo 😀
    @fff: Tusind tak, inde på bloglovin.com kan man tilføje sig som følger af bloggen 🙂 Jeg vil prøve at add’e et link på bloggen, så det bliver nemmere at melde sig til som følger 🙂 -og tak igen 🙂
    @Ditsen: Wuhuu, ok så er jeg frisk 😀

  5. Jeg er ret vild med armbåndene. Jeg har også haft lidt kig på de sorte ballerinaer med nitter, som dog ikke er på nogle af de billeder du har sat ind.

Skriv et svar

