Samsøe Samsøe

Samsøe Samsøe

Øverst: Ditte og jeg. Nederst: Pernille fra Fashion by Frium, hendes veninde og Ditte.

I torsdags var jeg til Samsøe Samsøe event, i anledningen af deres butiksåbning i Pilestræde. Det var vældig hyggeligt, og jeg havde alletiders date med, nemlig min fantastiske veninde Ditte. Vi snakkede med de andre fremmødte, og kiggede på lidt af alt tøjet. Vi endte med at købe nogle basis items til vores garderober. Efter lidt mingleri i butikken, tog vi videre til Lets Sushi på Højbro Plads, her belønnede vi os selv med, surprisingly enough, SUSHI😉 Derefter slog vi et smut forbi Tender, en nyåbnet cocktailbar i nærheden -virkelig et besøg værd! Vi sluttede aftenen af, ved at tage til Samsøe’s afterparty på The Lot (hvem siger ‘nej tak’ til fri bar?!), hvilket var super hyggeligt, ikke mindst fordi vi fik sludret lidt med nogle af de andre bloggere. Alt i alt en fab torsdag!

P.s. Bemærk lige, at jeg har min Gossip Girl jakke på, som jeg skrev om her😉

Skriv et svar

