Bib necklace

Bib necklace

Bib necklace fra Ebay til små 200kr. inkl. porto.

Hagesmæk halskæde… jo jo den er god nok, jeg har skam købt mig en bib necklace(lyder en anelse bedre på engelsk) over Ebay. Jeg har længe gået og drømt om en, men i og med at jeg ikke helt vidste, hvad man kaldte en sådan en, har jeg haft svært ved at finde dem. Det fandt jeg så ud af i går, og måtte glædeligt konstatere, at Ebay bugner af de såkaldte bib necklaces 🙂 Jeg snuppede den, som I kan se på billedet ovenover, og ser frem til at matche den med en hvid tee og et par jeans. Vupti – og så skulle hverdags outfittet gerne være lidt finere 🙂

4 responses to “Bib necklace

  1. Åh sådan en har jeg ledt så længe efter, men har ikke kunne finde ud af hvad den hed! Tak for tippet!

  2. Rigtig flot–for ikke at sige frække!

  3. Fedt, jeg er glad for at I kan lide den 😀

  4. En halskæde præcis magen til denne (fås også i sort) kan købes i H&M til 79,95kr. – Har selv købt en 😉
    – Bare et lille tip 🙂

    Mvh. Nicoline

Skriv et svar

