Ebays fristelser

Læder trenchcoat fra Ebay

FAB læder trench fra Ebay.

Suk! -Det er alt for fristende, at slå et smut forbi Ebay i laaange kedelige skole timer!!! Jeg faldt over denne fantastiske læder trenchcoat igår, som minede mig ufattelig meget om Burberrys versioner fra fall 2006 kollektionen. Jeg gik showet for Burberry den sæson, og forelskede mig noget så gevaldigt i netop disse trenchcoats med rævepæls-detaljer!! Desværre kunne jeg ikke hamle op med de andre bydende på Ebay, og jeg måtte sørgeligt se til, da jakken blev en andens.

Burberry Trenchcoat

Burberrys version af trenchcoaten med pels.

Skriv et svar

