Blake Lively

Blake Lively

Burberrys presseansvarlige sendte mig dette billede af smukke Blake Lively, iført et lækkert klassisk burberry tørklæde. Billedet er ikke noget helt særligt, men synes nu alligevel, at hun ser rigtig fin ud hende Blake. Billedet er taget på settet af Gossip Girl. Hurra for en klassisk og fin stil

– Jeg må sige, at jeg er blevet mæt af alt det sorte, store og posede tøj, der åbenbart er highest fashion lige for tiden.. Så ved man da hvad et pænt klassisk sæt tøj er 🙂 Synes det er ærgeligt, når vores kroppe bliver gemt for meget væk under alle de mange uformelige lag. Hvad mener I?

2 responses to “Blake Lively

  1. Samme her. Jeg synes hele den der hjemløs-retro-figurløse-80’s-90’s-revival er efterhånden ret slidt og ideforladt. Jeg mener, hvori ligger kunsten at style et helt sort outfit. Der er gået begravelsesbeklædning i gademoden og det er ret uinspirerende.

    Overvejer selv at (gen)optage min egen blok, for at skabe noget modvægt.

Skriv et svar

