Pels

Pels

Kjole: Where The Wild Things Are x Opening Ceremony til ca. 3.500kr. -Vest: 3.1 Phillip Lim til ca. 3.700kr. – Leopard frakke: Miss Selffridge til ca. 640kr. – Pelskrave/kæde: Eternity til ca. 4.300 – Nederdel: Where The Wild Things Are x Opening Ceremony til ca. 2.200kr. – Taske: Topshop til ca. 330kr.

Ihh hvor har jeg tænkt meget på pelsveste og frakker på det sidste! En af mine store missioner på min tur til New York, er at finde den perfekte pelsfrakke! Jeg hååååber sådan på at det lykkes! Om en uge godt og vel, så er jeg på vej til New York🙂 -Skøn tanke😀

2 responses to “Pels

  1. Tænker du slet ikke på de dyr der bliver pelset på grusomste vis for at mennesker som dig kan iføre sig en dejlig varm vest/jakke whatever?

    • Ikke specielt nej. Jeg mener at der er ting her i verden, der er langt værre at tænke på, hvor eksempelvis mennesker bliver behandlet på ‘grusomste vis’. Men selvfølgelig er der ingen tvivl om, at jeg mener, at dyrene skal behandles ordentligt! -Det er jeg i øvrigt også overbevist om, at langt største delen af dem bliver!!

Skriv et svar

