Pelsvest i tibetansk lam

Pelsvest i tibetansk lam

This baby is now MINE 😀 Wuhuu! 99$ måtte jeg slippe for den -billigt!

Jeg fandt den over ebay, og den sælges i to størrelser, samt i flere farver. Jeg har længe gået og drømt om en tibetansk lammevest.  Find sælgerens annonce her!

Åh hvor jeg glæder mig til, at den dumper ind af brevsprækken(eller måske nærmere at jeg kan hente den på posthuset). Desværre tror jeg ikke, at den når frem, før jeg tager til New York.

10 responses to “Pelsvest i tibetansk lam

  1. Congrats on you purchase! Sounds billigt! Bare det var mig som skulle til The Big Apple! Have fun!

  2. Tillykke! glæder mig til at se den i action ;o) knus

  3. hej! jeg har også lige bestilt en! hvor lang tid gik der?
    jeg undrede mig dog, hvorfor der ikk stid hva str. det var!
    kh ditte

    • Fedt, jeg er SÅ glad for min! Der gik ca. 1,5 mdr… men forhåbentlig var det en svupser, sys det var lige lovlig længe. Jeg tror der var to str, men fortvivl ej, de vil passe de fleste str! små som store 🙂

  4. Kathrine Fjordgaard

    Så nice! Er den lidt smal over skuldrene det ser den sorte hun har på ud til at være, vil du ikke uploade et billede af den? Har kigget på en til 3500 så det her virker virkelig som et godt tilbud:-D

    • Har lige uploadet et indlæg med et billede af den, men skal nok uploade et, hvor jeg har den på, så du kan se den mere tydeligt. Den er meget normal over skuldrene tror jeg 🙂 Hverken bred eller tynd.

  5. Kathrine Fjordgaard

    Tusind tak:-D

  6. Charlotte Guerriero

    jeg kan simpelthen ikke finde vesten på ebay, og kan også se at det er et stykke tid siden du har købt den, men tror du, du kan hjælpe mig med at finde den?

    • Hey 🙂
      Jeg kan desværre heller ikke finde den vha. min Ebay side. Troede måske, at man kunne finde den i sin ‘history’, men tror måske ikke, at sælgeren eksiterer mere. Sorry!

  7. Charlotte Guerriero

    øv, øv, øv 😦 når men jeg tager til L.A. til sommer og N.Y.C til efteråret, jeg bør finde den en af stederne.. hvis jeg er heldig 🙂

Skriv et svar

