Abercrombie New York

Abercrombie

3 dage, og så er jeg på vej til NYC 🙂 (Sorry hvis I er ved at være trætte af mit praleri!! -I just can’t help my excitement!!)

Et af de steder vi i hvert fald skal forbi, er Abercrombie & Fitch på 5th Avenue. Den er SÅ kæmpe stor, og så er den jo genial, når det kommer til All American-looket! Jeg skal i hvert fald på rov efter bl.a. nogle preppy skjorter -Kryds fingre for at de er lange nok til mig! Desuden vil jeg også gerne have en af deres rå cowboyjakker, et par polo t-shirts o.s.v 😉

Trods det at jeg kender meget af New York, efter at have boet der i 2½ år, så hører jeg meget gerne fra jer, hvis I har nogle must-goes!

4 responses to “Abercrombie New York

  1. Jeg kender en trekkingshop ved Ground Zero, hvor man kan få Canada Goose kollektionen meget billigere. Cirka 40% billigere end DK, som jeg husker det. Så hvis du er interesseret i det mærke (og de utroligt varme jakker), så sig til, så flasher jeg butikkens navn og adresse.
    Hvis du er Redken-fan, så er der selvfølgelig også shopping i Redkens concept-store, hvor det fås helt vildt meget billigere end DK. En liter shampoo for det samme som en af de små flasker herhjemme.
    Derudover vil jeg bare anbefale American Museum of Natural History, hvis du ikke allerede har gennemtrawlet det (verdens bedste museum efter min smag)….

    • Tusind tak for de gode råd 🙂 Canada Goose jakken er i hus, faktisk også en jeg har købt ekstremt billigt i NYC 🙂

  2. Hej Trins

    Du må meget gerne skrive butikkens navn her eller på mail, har en kollega der netop har været i butikken, men ikke kan huske adressen. Tak.

  3. Jacques–> Hvis du mener butikken med billigere Canada Goose-jakker (og andet ekspeditionsgrej), så er det Tents & Trails, 21 Park Place
    New York, NY 10007-2591, United States
    (212) 227-1760. Det ligger næsten lige ved Ground Zero, som sagt.

Skriv et svar

