Teen Vogue – Dakota Fanning

Teen Vogue Dakota Fanning

Jeg så lige billederne fra et shoot med Dakota Fanning på Teen Vogues hjemmeside — og jeg faldt pladask for sammensætningen af nederdel og tanktop. Mix af mønster, print og farver virker af en eller anden grund rigtig godt i det her tilfælde. Jeg skal i hvert fald ud og på rov efter en nederdel i metallic-look, samt en lækker silke tanktop, gerne med flot, farverigt print.

Her er mit bud på nogle fine kombinationer, som alle gerne måtte snige sig ind i min garderobe!

Nederdel stil

Øverst til venstre: Badedragt fra Norma Kamali  brugt som top, nederdel og bælte fra Topshop.  

Øverst til højre: Top fra Marc Jacobs, nederdel fra net-a-porter.com og halskæde fra brownsfashion.com

Nederst til venstre: Top fra Tory Burch, nederdel fra Topshop, bælte fra Dorothy Perkins.

Nederst til højre: Top fra John Lewis, nederdel fra oli.co.uk, bælte fra Topshop og halskæde fra Mother of Pearl.

6 responses to “Teen Vogue – Dakota Fanning

  1. Skønt indlæg – tak!

  2. hej, vil du give mig et link til hvor du fandt badedragten fra Norma Kamali? det hele er skide flot! 😀

    • Hej, den er at finde hos Brownsfashion.com under womens swimwear 🙂 -og tak, er rigtig glad for, at du kan lide det!

  3. Nøj, hun bliver godt nok større og større. Tak for et godt indlæg.

  4. Hun er bare rigtig køn, også spiller hun skide godt i den nye Twilight film “New Moon”. 🙂

Skriv et svar

