Silketørklæde

Dette smukke silketørklæde fra Longchamp erhvervede jeg mig på vores tur til New York. Jeg er simpelthen så glad for det! Et af mine helt store ‘shopping goals’ på turen var faktisk at finde et lækkert silketørklæde. Check!

Jeg er vild med farverne, printet, størrelsen og kvaliteten – simpelthen det hele!

Tørklædet fandt jeg i Century 21, Manhattans største designer outletcenter!! Drømmestedet, hvis man har meget tålmodighed, og elsker at gøre sig nogle gode designer kup!

Century 21 ligger lige ved Ground Zero og The Hilton Millenium, kig efter folk med poser derfra, og spørg evt. om vej, hvis I ikke kan se det. Det er bestemt et besøg værd. Når I kommer ind, så gå efter den øverste etage med European Designers, det er her hvor i finder alt det bedste. Sko og taske afdelingen er ikke så god, så start med at bruge energien det bedste sted🙂

6 responses to “Silketørklæde

  1. Når du engang kommer til New York igen skulle du prøve at gå ind i Filenes Basement på 79th og Broadway, hvis du ikke allerede kender den butik. Nærmest som et lille Century21, men jeg kan bedre lide Filenes Basement, da der næsten ikke var nogle mennesker de gange jeg har været der, mens der har været vildt crowded i Century21.

    • Du har ret, Filenes Basement er også et besøg værd. De har flere afdelinger rundt omkring på Manhattan🙂

  2. Hvor er det smukt! Sikke et godt køb!🙂

  3. Skønt tørklæde – sikke et fund.

  4. Det er superflot. Elsker tørklæder.

  5. Pingback: Balenciaga « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

