Billede på lærred

For noget tid siden blev jeg gjort opmærksom på webshoppen Sumopix, som leverer billeder på lærred, ganske enkelt. På websiden kan man finde en MASSE forskellige billeder, som man kan vælge at få trykt, men man kan også vælge selv at uploade et billede, som man vil have trykt på et lærred. Lærrederne kommer vel at mærke i alle tænkelige størrelser.

Jeg bestilte et billede i søndags, og har allerede modtaget det i dag – Det kalder jeg dælme for hurtig levering! Billedet har jeg dog sendt til mine forældres adresse, så jeg har ikke selv set det endnu, men de påstår at det er god kvalitet 🙂

Jeg valgte at få trykt et af mine modelbilleder fra Thailand, da jeg synes det kunne være sjovt at have.

Dit foto på lærred – www.SUMOpix.com

Skriv et svar

