Kate Moss for Topshop

Undertøj fra Kate Moss’ linje hos Topshop

Én ting som jeg desværre ikke fandt på min tur til New York, var lækkert undertøj. Det stod ellers højt på min ønskeliste, da jeg synes det er svært, at finde pænt undertøj herhjemme (hvis man altså ser bort fra La Perla og mærker af den kaliber…I mean, hvem smidder 1300kr. efter EN bh? -Ik mig!).

Jeg var faktisk i Victorias Secret, og sikke en skuffelse! Det meste var vildt kikset, og i en rigtig simpel kvalitet. Jeg havde husket det som bedre! ØV!

Inde på Topshops hjemmeside har jeg dog fundet dette rigtig fine sæt fra Kate Moss for Topshop linjen.

Skriv et svar

