Boligindretning

Jeg skal flytte, og i den forbindelse vil jeg høre, om I kan hjælpe mig med tips til, hvor man kan finde fed inspiration, når det gælder indretning… Jeg ææælsker boligindretning, og glæder mig enormt til, at kunne udfolde mig på nogle flere kvadratmeter, end hvad jeg har til rådighed nu!!! Weeee!

Jeg har allerede kastet min kærlighed over Eames stolene ovenfor, samt det mulltifarvede pinocchio tæppe… 🙂

Ligeledes er jeg faldet for et groft sofabord i drivtømmer! Desværre kan jeg ikke finde et godt billede, som jeg kan vise jer.

7 responses to “Boligindretning

  1. Hej!

    Prøv at kig ind på http://www.vintagegallery.dk som sælger vintage Eames stole i glasfiber og ikke plastik som man kun kan få dem i nu. De er virkelig flotte!

    Vh Ane

  2. Hej
    Jeg leder også efter et sofabord i drivtømmer. Hvor har du set ét? Jeg har fundet et super billede fra den nu lukkede “the Mood” i Pilestræde, men hvor man kan få det nu ved jeg ikke…..

    • Jeg søgte bare på sofabord+hjul i google, og så kom der lidt relevant frem. Der var en webshop, som forhandlede nogle, dog var de ikke så rustikke i det. Jeg ved at det gamle r.o.o.m. også solgte dem.

  3. Hej Kathrine
    Super flot blog du har. Den er meget inspirende.
    Jeg er boligstylist og blogger om bolig indretning og livstil på http://www.sticktostyle.dk
    Mvh
    Mikala Råe

  4. Hej Kathrine.
    Flot blog du har. Jeg har selv arbejdet som designer i mange år, men har også en web-shop, måske her ville være noget for dig. Den har ind imellem også gode tilbud hvis man tilmelder sig nyhedsbrev shoppen. http://www.modernmood.dk/
    Mange hilsner Mette Eiberg

    • Hej Mette,
      Tak for det 🙂 – og tak for tippet, det vil jeg tjekke ud!
      mvh
      Kathrine

Skriv et svar

