Nué Notes

I går var jeg forbi Nué Notes på Gammel Kongevej -En fantastisk skattekiste fyldt med lækkert tøj! Nué Notes har også deres eget mærke, og det var faktisk et item fra deres vinterkollektion, som slog benene HELT væk under mig! Jeg er gået i tænkeboks nu, da jeg synes at pengene måske hellere burde blive brugt på møbler osv. til den store flytning. Jakken koster 3.200kr, men er tilgengæld også i den fineste kvalitet – Læderet er super blødt, og minder mest af alt om lammeskind. Dertil kommer, at jakker har to looks, med og uden knapper. Sidst men ikke mindst, så er flæserne prikken over i’et! -Suk!

Jakken kan købes via Nué Notes webshop.

3 responses to “Nué Notes

  1. Nøøj, den er fin. 3200 kr er mange penge, men den kan bruges til det meste og i mange år endnu (eller det prøver man i hvert fald at overbevise sig selv om, når man køber den) 😉

    Ciao’
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

  2. HOT jakke!

  3. Pyhh i må ikk lokke mig i fordærv :-p

Skriv et svar

