Dårlig samvittighed..

Det var meningen, at jeg kun skulle købe julegaver idag… men jeg blev svag… MEGET svag. Jeg gik i Zara, og kom ud med en masse ting.. men igen af dem var julegaver..  Nu har jeg virkelig dårlig samvittighed, og ved ikke, om jeg skal beholde skidtet. GAH!! Jeg burde jo bruge pengene på nye, lækre møbler istedet!

Udover dette, så var det faktisk en glædens dag i dag, har nemlig afleveret de sidste 14 dages arbejde i form af en opgave, og om lidt får jeg dejligt weekend besøg af mine forældre 🙂

One response to “Dårlig samvittighed..

  1. Jeg glæder mig til at se, hvad du har købt! Så kan os læsere jo hjælpe dig lidt på vej 😉
    Men man skal huske at forkæle sig selv – også når det er jul!

    Ciao’
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

Skriv et svar

