Zara

Okay, her er de fleste af mine godter, fra min tur i Zara igår. Jeg er meget inspireret af rytter-looket for tiden, hvilket vist også tydeligt kommer til udtryk i mine køb. Efter at have genprøvet det hele herhjemme, er jeg rigtig tilfreds med mine køb!!! Jeg kan i hvert fald ikke nænne tanken om, at skulle tage noget af det tilbage.

Jeg var på Frederiksberg i dag med mine forældre, og min mor og jeg blev hver et par støvler rigere🙂 Fandt en fab støvle/skobutik på Gammel Kongevej. Jeg fik mig et par stramme, sorte ruskindsstøvler, som går op over knæet. De har en lav hæl, hvilket er PERFEKT. Det er virkelig svært, at finde en flot støvle MED en lav hæl!!! Jeg er så glad. Dog må I vente med at se dem, da det bliver en julegave fra mine forældre, hi hi😉

P.s. Bemærk i øvrigt mit julepynt på mine skabe, hihi😉 -Tak mor!

3 responses to “Zara

  1. Rytter looket er faktisk rigtig fint, så jeg tænkte på, hvor meget jakken koster? (-:

    Ciao’
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

  2. Meget jæger agtigt(: Men virkelig smart!

  3. Tak ska I ha! Jakken koster 799,-

Skriv et svar

