Vind smykker fra JEWLSCPH med BingoByen

Deltag i konkurrencen om disse smykker på BingoByens hjemmeside.  

Min veninde som arbejder for hjemmesiden BingoByen, har lige fortalt mig, at de i samarbejde med det über fine smykkefirma JEWLSCPH, har en konkurrence kørende.

Du kan vinde et par øreringe og en tilhørende halskæde, ved at tilmelde dig deres nyhedsbrev. Min veninde siger, at odds’ne for at vinde er særdeles høje, da kun få har tilmeldt sig….. Konkurrencen slutter d. 21. december, og jeg skal personligt ind og prøve lykken 🙂 Kryds jeres fingre!

3 responses to “Vind smykker fra JEWLSCPH med BingoByen

  1. Hej

    Inde på hjemmesiden står der, at konkurrencen slutter d. 17. december. 🙂

  2. Godt du siger det! -Jeg forhører mig lige 🙂

Skriv et svar

