Sløjfe skjorter

Jeg elsker virkelig feminine skjorter med sløjfe detaljer! Enten stoppet i et par jeans eller en nederdel, eller også bare helt casual udenover et par jeans. Jeg går og leger lidt med tanken om, at købe noget rigtig lækkert stof – evt. silke, og så lave en voluminøs sløjfe, som man kan tage på som en krave/detalje til diverse skjorter og bluser.

Desuden er jeg ligesom så mange andre fashionistaer, HELT forgabt i Chloés fine bluse med sløjfer på ærmet. Evt. endnu et DIY-projekt? Nok en anelse mere kompliceret dog…!!

Chloé silkebluse

5 responses to “Sløjfe skjorter

  1. Hej Kathrine.

    Jeg synes virkelig godt om dine seneste indlæg både hvad angår indhold, layout, relevans og tilgængelighed. Det minder om sektioner i de modeblade, man elsker at fordrive tiden med. Man fornemmer at der lægger tid og tanke bag og derved får hvert indlæg en berettigelse, fremfor blot at poste “småsludder.”
    Samtidigt tiltaler det mig utrolig meget at du har en professionel platform som skribent, i betydningen at du lader indholdet være det bærende element fremfor selviscenesættelse. Og dér er en hårfin grænse. Godt arbejde!

    Selv pusler jeg meget med tanken om at starte en blog med tydelig æstetik, der holder inspirationsoplæggene i centrum. Et fristed for de der ønsker at inspireres, stimuleres til at fortolke moden på egen vis (fremfor evig og altid få ANDRES fortolkninger trukket ned over hovedet. Sprogligt eksempel: “must-have” “it-tasker” m.v.) eller blot slå nogle minutter ihjel.
    Rent praktisk forsøger jeg at sammensætte en redaktion af bekendtskaber med stort potentiale indenfor forskellige felter, hvadenten det er fotografi, skribleri eller styling, så bloggen bliver et produkt af vores akkumelerede talenter.

    Mange af pigerne vil blive lønnet symbolsk, da jeg ikke er en pengestærk kapitalkraft, men blot en pige med stærk passion og vision om hvilket hul der bør fyldes i “blogsfæren”.

    Personligt synes jeg at forcen ved din blog er stylingen og trendoplæggene, foruden det at din æstetik er mindre inspireret af gademoden og har en breddere appel.

    Og det er frækt at spørge, da det er tydeligt at du har gang i mange projekter allerede, foruden din skole, men kunne du måske tænke dig at være bidragyder, fx. en gang hver anden uge/tiende dag?

    Jeg kunne godt tænke mig at bloggen havde en tydelig flydende opdatering, så man som læser bliver indkapslet i et særligt univers med et givent fokus, der gennemsyrer den givne uge og som skånsomt bliver afløst af et nyt emne/inspiration.

    Jeg håber du har tid/lyst til at kommentere på min ide; jeg ville være meget taknemmlig for konstruktiv kritik og din personlige mening.

    Rigtig Glædelig Jul skal der lyde herfra sneklædte Odense.

    De bedste hilsner,

    Ann-Sophie

  2. Hej Ann-Sophie!
    Først og fremmest tusind tak for din henvendelse og ros! -Det er rigtig dejligt at høre!
    Jeg har desværre ikke selv mulighed for, at bidrage til den gode idé, da jeg allerede har mange jern i ilden. Men som sagt, så synes jeg at din idé er rigtig interessant, og jeg vil med glæde følge med i udviklingen af den. Jeg er sikker på, at du vil kunne finde rigtig mange kompetente bloggere, som vil kunne bidrage med gode indlæg.
    Al held og lykke med projektet! – og igen tusind tak for din henvendelse!!

    Julehilsner fra Kathrine

  3. Mange tak for din tilbagemelding og opmuntrende ord. Skulderklap nærer altid handlekraften.
    Jeg holder dig opdateret, når der er nys i projektet.. så må du tage et kig ved lejlighed.

    Tak for mange gode pauser i hverdagen, som både bliver nydt og værdsat.

    Knus herfra

  4. Hvor er nummer to fra venstre fra?! (:

  5. Den er fra Bernhard Willhelm og forhandles her http://www.bstorelondon.com/item10024584.aspx

Skriv en kommentar