3.1. Phillip Lim

Kjole fra 3.1 Philip Lim – Kan købes hos net-a-porter her.

Da jeg var i New York for ca. halvanden måned siden, så jeg denne fantastiske 3.1 Phillip Lim kjole i Scoop NYC-butikken i The Meatpacking district, og faldt pladask for den… Dog lod jeg den ligge, da jeg ikke var villig til at smide 625$ efter den. Den har dog ikke forladt mit sind siden, og jeg overvejer, om man mon kan finde lignende nitter selv, og så give sig i kast med et DIY-projekt.. Nogen der ved, om man kan købe sådan nogle nitter et eller andet sted?

Skriv et svar

