Gemma Ward

I forbindelse med et indlæg jeg lavede på City Dreams, faldt jeg over nogle nylige(tror jeg) billeder af Gemma Ward. Hun har det skønneste casual outfit på, som hun har toppet af med en lækker leo jakke. Jeg kunne ikke undgå at bemærke hendes større figur. Hun har taget en del på siden hendes tid som topmodel, men ser sund og dejlig ud! Jeg var nær faldet ned af stolen, da jeg senere så et billede(se nedenfor) af hende fra et show, hvor hun v-i-r-k-e-l-i-g var tynd— jeg er vist mere til hendes sundere figur! Hvad med jer?

5 responses to “Gemma Ward

  1. Gud hvor er hun dog bare alt, alt for tynd. Er også helt klart mere til hendes sunde look🙂

  2. hun er jo enorm! og jeg mener ikke i bredden. Hun må ha det fedt til koncerter, hun kan vel se alt oppe i de luftlag!
    jeg vil bare helst ikke sidde bag hende i biografen!
    jeg synes mennesker er smukkest når de er tilpas i deres egen krop, og oftest kan det være en hvilken som helst figur, det afhænger af hvordan man bærer den. Jeg synes bare sjældent man bærer en sygeligt tynd figur på en værdig måde, i hvert fald ikke når det er en kunstigt frembragt form, som dette ser ud til at være, så får jeg altid lyst til at lave smoothies med bacon og fløde til den pågældene person!

  3. Hun er bare så mega smuk (:

Skriv et svar

