Pax Birkeland garderobe til salg

Da jeg som tidligere nævnt skal til at flytte MEGET snart, er jeg nået frem til den konklusion(buhuu), at jeg bliver nødt til at sælge min HØJT elskede garderobe.

Garderobeskabene er af mærket Pax Birkeland, og er købt igennem IKEA. Hele skabet måler 3,5 meter, men kan deles op som man vil. Det er bestående af to 1-meters skabe, samt tre 0,5-meters skabe….Giver det mening?

Jeg har kun benyttet mig af de 3 meter, derfor kun billeder af disse. Dvs. at der er et til 0.5-meters skab med tilhørende hylder, stang og vasketøjskurv.

Alt inventaret sælges sammen med skabene. Inventaret er som på billederne.

Hele skabet inkl. inventar er i den fineste stand, det eneste der er at anmærke, er et lille hak i en af lågerne, samt nogle få ridser på siden af det yderste skab..

Skabene er 236 cm høje og 58 cm dybe.

Oprindelig værdi er ca. 12.000 kr.

Sælges for 6.000kr.

Spørg endelig for flere oplysninger🙂

Byd!

SOLGT!!

8 responses to “Pax Birkeland garderobe til salg

  1. øv øv øv øv! Bare jeg havde plads!!!!!

  2. Åh nej dog, hvor er de fine! Jeg har det samme i den smalle version, hvor det ikke er ligeså dybt. Men jeg ville jo elske at have dette hr i stedet. Dog skal jeg først flytte om ca. 2 måneder, og jeg kan ikke have dem, hvor jeg bor nu. Hm.. Er der nogen “tidsfrist” på salget?

    • Hej Louise,
      Nej der er ingen tidsfrist på salget… Dog havde jeg håbet på, at jeg kunne få det afsat inden jeg flytter🙂
      Send mig evt. en mail, hvis du er interesseret i at høre mere🙂

  3. Din mail er ikke synlig (for mig i hvert fald) under kontakt?🙂

  4. Hej Kathrine.

    Jeg skriver dig lige en mail:)

    / Louise

  5. Hej.
    Er dine skabe solgt og hvor bor du henne af i landet, er meget int.
    Venlig hilsen Anne Marie

Skriv et svar

