Ting jeg ikke forstår…

Haremsbukser fra  Bottega Veneta, Lædervest fra Acne, Sko fra Creepers, støvler fra Dr. Martens.

Jeg tror, at vi allesammen ind i mellem studser over nye, spøjse fashion trends og items… Jeg gør det tit, jeg er trods alt også en anelse konservativ, når det gælder nye trends… Mange gange kan jeg ikke udstå synet af en ny trend eller et nyt item som er ‘in’, men så gror den som oftest alligevel på mig, efter voldsom omtale og dækning i bl.a. blogland – og dog – der er simpelthen ting, som jeg aldrig lærer at elske eller forstå.. Lige for tiden er det ovenstående items… Lædervesten fra Acne er ok, men den symboliserer egentlig bare, at jeg ikke forstår the fuss about Acne generelt. Selvfølgelig er der nogle lækre items iblandt, men SÅ meget Acne-kærlighed som fashionistaer verden over udviser…?! I don’t get it 🙂

Hvad med jer, er der trends I aldrig kommer til at forstå?

9 responses to “Ting jeg ikke forstår…

  1. Til stor forskel fra dig lærer jeg aldrig at forstå leopardmønstre 😉 Jeg forstod heller ALDRIG pelsbenvarmere – det var virkelig en dårlig tid 🙂
    Jeg er til gengæld ret glad for de der haremsbukser, det er jo bare SÅ behageligt! (og synes faktisk også det klæder nogle:))

    • Godt med lidt modspil hvad angår leopardprintet 🙂 – Min obsession vil ingen ende tage..hih.
      Hehe pelsbenvarmere, nam nam -not 😉 -Eller pels moonboots for den sags skyld.
      Sys bare haremsbukser er så ærgeligt uformelige.. men indrømmer gerne, at jeg før har set dem båret lækkert 🙂

  2. Jeg forstår ikke maxinederdele, dem synes jeg ikke klæder nogle 🙂 og jeg er med dig, med acne – synes heller ikke rigtig det er noget særligt 🙂

  3. Maxinederdele forstår jeg heller ikke helt. Jeg havde fundet en i velour i en genbrug, men den kostede også kun en slik og jeg bruger den som kjole 🙂 måske kommer de på som maxi nederdel – who knows 🙂
    Acne som helhed har jeg heller ikke forstået. Jeg har det som dig med vesten, så fed er den da heller ikke. Så er der så meget andet jeg hellere vil bruge mine penge til.
    Støvlerne Ataconda fra Acne…(kan ikke huske navnet) som er vildt hypet. Dem kan jeg slet ikke lide overhovedet.
    også er der den der pistol støvle…som jeg synes ligner en alminde støvle som jeg ofte støder på i en genbrugsbutik eller som minder mig om noget jeg havde dengang jeg var 13 år og købt i Riis sko.
    Creepers sko er heller ikke mig.

    Til gengæld er jeg vild med leoprint, blonder, denim, læder og mmm…

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  4. Scrunchies og mavebluser. Hvorfor?!?

  5. Jeg kan fuldt ud følge dig mht. alle ovenstående ting! Og ligesom Chau skriver ovenfor, forstår jeg heller ikke hypen over Acne’s Atacoma sko…

    De meget viste Camilla Skovgaard plateau støvler i både knæ- og ankel version synes jeg også er hæslige.

    Og så synes jeg (højest sandsynligt som den eneste!), at Alexander Wang er håbløst overvurderet…

    Men jeg elsker leo-print ;^)

  6. Fedt med jeres input 🙂

  7. Jeg krummer tæer hver eneste gang jeg ser et par creepers eller andre HÆSLIGE sko med tykke rå-gummisåler (de der natur-farvede-20 cm-grimrianer!).. Jeg forstår ærlig talt heller ikke den store hype omkring Acnes Atacoma’s og kan kun erklære mig enig i Natalies mening om Camilla Skovgaards støvler med mærkelige såler..
    Jeg forstår heller ikke den store fascination af sikkerhedsnåle og alt, alt for store skuldre.. Alt der emmer af stilen fra 90’erne (på den dårlige måde.. buffalo osv). Svor i ikke at i aldrig ville iføre jer sko med en sål på 20+ cm igen?..
    Måske er det bare mig.. 🙂

Skriv et svar

