Minmode.dk

Som en kvik læser evt. har bemærket, har jeg også domænet www.minmode.dk. Meningen med dette er, at jeg med tiden(den er knap, skal jeg sige jer) overfører denne blog til domænet. På den måde vil jeg kunne ‘personalize’ min blog mere, hvilket jeg savner! På nuværende tidpunkt er der ikke noget at komme efter på domænet, men så snart jeg engang får det hele ordnet, skal jeg nok give besked!

I forbindelse med arbejdet omkring det, fik jeg taget en hel del billeder for noget tid siden, og jeg havde faktisk glemt dem lidt, men her er i hvert fald et derfra.

3 responses to “Minmode.dk

  1. pøj pøj med dit nyt domæne! Jeg venter spændt for at læse med på den!

  2. Samme her – fint billed!

  3. Super lækre ting, det drømmer jeg med på..;o)

Skriv et svar

