Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger Amanda Coat

Da jeg var i New York i November, så jeg en virkelig fantastisk frakke i Tommy Hilfiger, og jeg har faktisk ikke glemt den siden. Jeg har kigget en masse på den på hjemmesiden, og i dag kunne jeg glædeligt konstatere, at den er sat mere end 50% ned 🙂 Den er i det lækreste stof – 70% virgin fleece wool(?), 20% angora og 10% cashmere. Den er pt. udsolgt på den amerikanske hjemmeside, så jeg har tilmeldt mig en email serivce, så jeg får en mail, når de får nye på lageret. På den britiske side har de den(også på udsalg), men via deres side kan man kun få leveret i England 😦 Æv bæv !

4 responses to “Tommy Hilfiger

  1. Der er en pige, som bor i England og tit og ofte hjælper danske bloggere ved at sende ting hjem til DK – mener Kia eller Acie har nævnt hende? Måske hedder hun Emily – kan ikke huske det.. Anyway, hun kunne da hjælpe dig 🙂

    Katrine.

  2. Nej nej, hun gør det “for a living” – prøv lige at kontakte Kia, eller måske Ditte fra Velvet Snow? Jeg er ret sikker på, hun findes 🙂

Skriv et svar

