Balenciaga tørklæde

Jeg modtog mit Balenciaga silketørklæde med posten forleden, og jeg har ikke lagt det fra mig siden. Jeg ELSKER de vilde farver og det glade print. Tørklædet er ideelt som et final-touch til mange casual outfits.

Jeg skal ind og se Nine i aften, har jeg noget at se frem til?

3 responses to “Balenciaga tørklæde

  1. Ej hvor er det fedt! -og så klæ’r det dig super godt🙂
    -og hvor er din blazer fra?

  2. Tak🙂 Blazeren har jeg arvet af min mor, så den kan man desværre ikke støve op nogen steder.

  3. Pingback: Lange støvler « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

