Lækker jakke!!

Silkebluse: Tucker – Jeans: J Brand – Jakke: All Saints – Støvler: Bess – Armbånd: Givenchy – Halskæde: Kenneth Jay Lane

Mmhh, I den her kulde, er der ikke noget mere rart at tænke på, end en varm og vamset jakke… Senest er jeg faldet over denne smukke fåreskindsjakke fra All Saints. Hel varm er den nu nok ikke, men smuk det er den!

Jeg ville matche jakken med en feminin silkebluse, samt et par slim jeans og et par rockede støvler. Tilpas feminint og tilpas rock-a-licious 🙂

6 responses to “Lækker jakke!!

  1. Hvor kan støvlerne købes, og hvad er prisen? 🙂

  2. Skøøn jakke – ved du hvor man kan købe den på nettet?
    /Maria

  3. Fedt at I kan lide det. Støvlerne forhandles via Net-a-porter.com og koster 460$.
    Jakken forhandles via allsaints.com

  4. Pudsigt nok var jeg inde at tjekke der i går (før jeg fik dit svar), men kunne ikke finde den – kan du huske hvor den ligger?
    /Maria M

  5. Tak – så forstår jeg bedre at jeg ikke kunne finde den – den er nemlig udsolgt…men hold op, hvor er den skøn…
    /Maria M

Skriv et svar

