Them curls!!


Ak, hvem der bare havde et sæt krøller som Annalynne Mccord‘s!! Jeg elsker den voldsomme volume, som de giver hendes hår.. Helt og igennem proptrækkerkrøller!! I love it!
Jeg har flere gange selv forsøgt mig med at krølle mit hår til festlige events, men af en eller anden årsag så kan jeg aldrig få det til at fungere.. Mit hår er vist dømt til at være glat og klasket…Oh well 😉

5 responses to “Them curls!!

  1. Nej nej nej, Heidi Montag.. Hvor er det forfærdeligt.. Hun ser jo helt forkert ud. Hun var enormt smuk før oparationen, hendes ansigt var klassisk med kant. Nu ligner hun bare en dulle. Øv hvor er det ærgeligt!

  2. Det var selvfølgelig en kommentar til det tidligere indlæg!

  3. Hej (:
    Super fed blog, meget inspirerende!

    Jeg vil lige tilføje at man hurtigt bliver træt af sådanne krøller.
    Jeg er selv så (u)heldig at have en lignende hårtype (;

    //Anja

    • Hej Anja,
      Mange tak skal du have 🙂
      Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan være utilfreds med sådan nogle spændstige krøller… men mon ik græsset altid er grønnere… 🙂 Jeg er i hvert fald misundelig!

  4. Det var skam så lidt !(:

    Jo det tror jeg du har ret i. Man vil altid have det man ikke kan få! Yderst uretfærdigt hehe (:
    – Hvis du lyster må du meget gerne tjekke min blog
    http://ayu-anja.blogspot.com/

    // Anja

Skriv et svar

