Boss Orange

Opdagede min drømme taske i dag… :-s Jeg er helt og aldeles solgt. Den er den perfekte skoletaske-størrelse og simpelthen bare perfekt. Lækkert design, lækkert lammeskind, lækker, lækker, lækker!

Tasken er fra Hugo Boss’ undermærke Boss Orange, og koster 4.399kr der hvor jeg har spottet den. Desværre kan jeg ikke finde den på nettet nogen steder, ikke engang Boss’ egen hjemmeside. Det eneste sted hvor jeg har kunnet spotte den, er på catwalk-billeder fra Spring/summer 2010 showet. Jeg havde håbet på, at finde den et sted online, så jeg kunne få lidt længere betænkningstid. Jeg er nemlig bange for, at butikken kun havde én. Gahhh!!!

Gid jeg kunne finde et bedre billede, som jeg kunne vise jer.

Desuden forelskede jeg mig også i en Malene Birger trenchcoat…  Den viser jeg billeder af lidt senere.

One response to “Boss Orange

  1. Pingback: I’ve been BAD!!! « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

