Jagten på den perfekte trench

Jeg nævnte tidligere, at jeg havde spottet en fab Malene Birger trench coat, som jeg virkelig overvejede at købe(det gør jeg stadig). Dog siger min fornuftige sans mig, at tiden ikke er ideel til et trench coat purchase, men nærmere en pelsjakke-investering -Why not both? Ihh altså, sikke store problemer disse tøj-cravings kan medføre.

Nå, men det min post egentlig i bund og grund skulle handle om, var den perfekte trench coat… Kommer den fra Malene Birger, eller skal man have fat i en Burberry klassiker? -Og hvad siger I i øvrigt til Burberry modellen ovenover? -Too flashy med det ternede skråbånd langs kanterne?

2 responses to “Jagten på den perfekte trench

  1. Altså som det eneste menneske på denne klode – sådan føles det i hvert fald – så synes jeg ikke Burberrys tern er flotte! Så jeg ville nok foretrække den uden 😉

  2. Jeg synes klart, at en trenchcoat skal være en Burberry … har selv én, og nyder det, hver gang jeg tager den på!

Skriv et svar

