I’ve been BAD!!!

Den taske som jeg tidligere bloggede om, den måtte simpelthen med mig hjem i dag! Jeg er allerede ovenud lykkelig for den, og jeg ved, at den kommer til at følge mig i maaaange år!

Jeg har længe været på jagt efter den perfekte skoletaske, og nu var den der altså!! – Så er det jo med at slå til. Desuden virkede købet også som en trøst på den 750 kroners(!!!!!) bøde jeg fik tidligere i dag, da jeg havde glemt at klippe mit klippekort inden jeg steg på S-toget – OMG det var bittert! ØV ØV ØV ØVØVØVØVØVØVØVØ!!!!!

8 responses to “I’ve been BAD!!!

  1. Wow, hvor er den flot.
    Man skal da forkæle sig selv her i den mørke vintertid, og der er da endnu mere grund til det, da du har fået en bøde! Mange gange tillykke med den 😉

    Ciao’
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

  2. Den er rigtig pæn! Godt køb 😉

  3. Glæder mig til at se den 🙂

  4. @ Marie: Mange tak 🙂 Er også allerede super glad for den!!! Mon ik vi ses i løbet af modeugen?
    @ Stephanie: Glæder mig også til at vise den frem 😉

  5. How naughty you have been!!!! Oh no–I’m not jealous!!! Beautiful bag!

  6. Ha ha, jeg glemte også at klippe igår og fik den her dejlige lyserøde seddel til indbetaling af 750!!!! kr.
    Trøstede også migselv ved at shoppe løs 🙂

    Den bedste terapi!

Skriv et svar

