Hunter gummistøvler

Tjek indlægget ud på min nye modeblog!

Jeg har før savlet over Jimmi Choos version af Hunter gummistøvlen, men jeg er altså ikke villig til, at smide de mange penge efter dem, som de koster på Ebay…

Til min store glæde, har jeg dog opdaget, at der er maaaange fine Hunter gummistøvlerHunters egen hjemmeside. Min favorit støvle er fra serien Carnaby. Det specielle ved denne lille serie er, at alle støvlerne er fremstillet i imiteret dyreskind. Mine favoritter, som ses ovenver, er i imiteret slangeskind, og jeg synes, at printet gør støvlerne mere fab og mindre farmer-like. Støvlerne koster 139£, hvilket også er en sjat penge, men jeg tænker, at det ville være den ideele støvle i dette vejr!!! Man kan som bonus også købe Hunter cableknit strømper, som man kan integrere i støvlerne – check!!!

5 responses to “Hunter gummistøvler

  1. Dem har jeg også kigget efter – ELSKER de små slangeskindswannabee’s 😀

  2. Det er i hvert fald super vigtigt også at købe strømperne – ellers er det simpelthen forfærdeligt at gå rundt i Hunter i snevejret – de er super kolde!

  3. De er virkelig lækre ! Dem vil jeg helt sikkert også overveje !

  4. Ditte Birkjær

    Havde mine Hunters på i forgårs, hvor det offentlige så lige valgte at være ikke-eksisterende da jeg skulle hjem… tak for det. så på trods af uldstrømper mm. var mine fødder istapper!
    Derfor anbefaler jeg nu at købe nogle gode termosåler hos en skomager! det er i hvert fald mit næste “musthave”.. hehe. Men nice slange-boots ellers ;o)

Skriv en kommentar