Lange støvler

Kate Moss i lækre, lårlange støvler.

Lårlange støvler er en af de tendenser, som jeg ikke kan forestille mig, at jeg nogensinde bliver træt af(ligesom med leopardprint). De er simplethen så flaterende til enhver kvinde, da de får ens ben til at fremstå uendeligt lange og slanke!

Jeg har lige måttet begrave mit første par, hvilket nok iøvrigt var godtnok, da det nemlig var de der Chanel-inspirerede Gardenia nogle, som alle har. Jeg har været rigtig glad for dem, men er endnu mere glad for mine nye, lange ruskindsstøvler med hæl. De er SÅ lækre, og ikke så overeksponeret som de andre.

4 responses to “Lange støvler

  1. Maria Petersen

    Hej Kathrine.

    Jeg er lidt nygerrig efter at jeg faldt over din blog på mtv igår.
    Så jeg ville spørge dig om hvor din store lidenskab fra mode kommer?
    Er det fordi at du selv har været model?
    Læser du egentlig til journalist nu, siden du også interviewer nogen af de kendte?

    Jeg synes at det er en helt vildt fed stil du har.
    Hilsen Maria Petersen.

    • Hej Maria,
      MANGE tak for de søde ord!!!!
      Jeg tror, at min helt store passion for mode kom i forbindelse med mit job som model. Her mødte jeg en masse kreative mennesker, og så hvor mange muligheder der egentlig var indenfor påklædning osv. Jeg er ikke journalist nej, men kan godt lide at skrive. Mit interview-gig fik jeg ifbm MTV-bloggen.

      Mvh
      Kathrine

  2. Helt klart super lækre støvler! hvor har du fundet dine?

    • Hej Anita,
      Tak! Mine støvler har jeg fundet i en butik på Gammel Kongevej tæt på Fredriksberg rådhus. Jeg kan ikke huske butikkens navn, men kan tjekke støvlernes mærke, hvis du er interesseret?

      Mvh
      Kathrine

Skriv et svar

