Smukke øreringe

Jeg ønsker mig virkelig et par lækre og overdådige øreringe, som jeg kan bruge til en LDB eller til jeans og t-shirt. De ville kunne fungere ligesom min bib-necklace, der pepper et helt basic outfit op. Disse smukke øreringe er alle fra Vivre.

Den lækre LBD er fra Les Nouvelles.

3 responses to “Smukke øreringe

  1. Virkelig fed ide med de farvestrålende øreringe, der kommer til sin ret med den enkle kjole (:

  2. Nu er jeg selv mere for bling bling øreringe, hvor det gerne må være lidt mere street..! Syntes moden skulle bevæge sig over i det mere street, hvor piger godt må gå i sådan nogle ting her:

Skriv et svar

