Kopenhagen Fur

Om nogle timer er det tid til det første show her i modeugen(for mit vedkommende i hvert fald), og jeg glæder mig, da det er Kopenhagen Fur der står bag. De er indgået i et samarbejde med 10 forskellige designere, heriblandt Elise Gug, Louise Amstrup og Whiite, som hver skal give deres bud på pelsmoden. Jeg er især spændt, da jeg har et blødt punkt for pels…

I aften står den på Gallapremiere på Valentine’s Day filmen, og jeg glæder mig ærlig talt til en, forhåbentlig, ordentlig spand kærligheds-pladder med dertilhørende Coca-Cola og popcorn 🙂 Oh yes!

3 responses to “Kopenhagen Fur

  1. Hej søde!
    Hvordan var filmen?? Den ser ud som en rigtig tøsefilm og overvejer at se den;)

    • Hey Krina 😉
      Filmen var elendig!!! Lad vær med at spilde dine penge på den. Øv, og jeg er endda ret nem at tilfredstille når det kommer til film.
      Jeg glæder mig til, når vi er kommet mere på plads i vores nye lejlighed, så I kan komme over på et visit 🙂

  2. haha, det vil jeg lade vær med så;) Er ellers så nem at tilfredsstille, bare der indgår romantik 😛
    Uh, det vil vi glæde os meget til:D vi må ha fundet en dato…. Kramz

Skriv et svar

