Malene Birger Backstage

Lige lidt backstage snaps fra i går. På nederste billede er det min smukke veninde Tilde.

Makeup’en var egentlig ret lækker, og jeg kunne godt tænke mig, at efterligne den engang, blot tonet en anelse ned!!

Den store volume i håret er opnået vha. extensions. Os med pandehår fik også en lille toupé på, som skjulte vores eget pandehår, og dermed gav os langt pandehår.

I formiddags var jeg til Friis & Co. brunch, hvor jeg fik et lille smugkig på de kommende kollektioner. Desuden fik jeg også chit chattet lidt med nogle af alle de andre bloggere. Billeder fra eventet og mine favorit items følger senere.

One response to “Malene Birger Backstage

  1. Glæder mig at se flere nyheder fra CFW! Bliv ved!

Skriv et svar

