Friis & Company

Til Friis og Companys brunch i går, spottede jeg en del sko, som jeg gerne vil have fingrene i til sommer, når de kommer i butikkerne!!! Hvad med jer, er der noget af det her, der også tiltaler jer?

4 responses to “Friis & Company

  1. Ja!🙂
    De grå ankelstøvler med lynlåsdetaljer, yummi, siger jeg bare! Ved du, hvornår de kommer i butikkerne?
    Ciao’
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

  2. De kommer desværre først i butikkerne til august.

  3. Jeg erklære mig enig med Emma, de er bare super fede!

  4. Uhm, jeg er helt solgt til de grå stiletter med nitter (billede 6). De kunne få et enkelt outfit á la jeans og top til at se helt fantastisk ud! (Måske med nogle lange halskæder..?)
    – man ønsker virkelig, at man kunne få sin løn lidt tidligere i denne her måned!!

Skriv et svar

