Spoil

Jeg byttede en af mine julegaver i dag(late, yes I know), og fik dette fantastiske læderarmbånd med hjem. Det er fra mærket Spoil, som er et forholdsvis nyt mærke. Konceptet minder meget om Pandora, hvor man selv køber vedhæng til kæden/snoren. Til at starte ud med, snuppede jeg disse to stjerner med. Jeg tror egentlig ikke, at jeg vil have ret meget mere på den, da jeg godt kan lide at den er simpel.

3 responses to “Spoil

  1. Kan godt være det er samme princip som pandora, men er da langt federe🙂 Godt byt!

  2. Tak🙂

  3. Jeg har i dag selv byttet julegaver til et smukt og fedt Spoil armbånd, og det er utroligt smart at “stop leddene” kan holde ens charms lige der, man gerne vil have dem OG mine Pandora charms passer fint på!
    Nu ved jeg ikke hvor meget du har brugt dit, armbånd men må jeg spørge, hvordan du synes stopleddene holder sig på plads nu efter nogle måneders (hyppig?) brug?

Skriv et svar

