French Sole

Oh my gosh, hvordan har jeg levet SÅ længe, uden at høre noget om mærket French Sole??!?! Er det bare mig, eller er det også helt nyt for jer? Som billederne ovenover røber det, er der altså tale om et luksus ballerinamærke. French Sole tilbyder alt hvad hjertet kan begære indenfor kategorien ballerinaer! Jeg har allerede fundet mindst 20 par, som jeg da nok får svært ved at leve uden 😉 Priserne er i den højere ende af skalaen – og dog – de billigste sælges for 40£, hvilket jo er meget billigt, taget den fantastiske kvalitet(ægte læder) i betragtning. De dyreste ballerinaer koster omtrent 125£, hvilket vel egentlig heller ikke er umenneskeligt?!

Gosh I’m in love! -Især med slangeskinds-basserne!

Jeg hørte om mærket i dette klip, som omhandler Olivia Palermo og hendes favoritsteder i NYC.

4 responses to “French Sole

  1. Jeg har et par – de er ret lækre, men jeg synes desværre hurtigt at de kommer til at se ret slidte ud. Måske fordi jeg valgte mine i en fesen nude farve.

  2. Jeg har godt stødt på mærket flere gange, men har endnu ikke kastet mig ud i at prøve dem.. men jeg tror de skal prøves når vi noget lidt mere forårs lignende vejr.. jeg er helt klart ballerina pige, og jeg synes priserne lyder fornuftige..

  3. Hej,

    Jeg har kendt til mærket i godt fem år nu. Jeg stødte på mærket i Illum, hvor de netop havde fået dem ind af døren, som noget nyt. Jeg købte med det samme et par, og har svoret til dem sidenhen. De er de bedste!!! Tøv ikke med at købe et par…

Skriv et svar

