Elle

Forleden dag sad jeg og bladrede igennem et gammelt Elle, og faldt over en editorial, som danske stylist Kathrine Agger havde stylet. Hun havde på et af billederne udstyret modellen med de samme armbånd på begge håndled, hvilket jeg synes ser über cool ud! Jeg kunne godt tænke mig, at gøre hende kunsten efter, evt. tilsat en simpel sort kjole. Hvad synes I, ville det være ‘over the top’ med en sådan mundering? Jeg ville personligt nok mene, at looket skulle være forbeholdt en aften i byen.

Skriv et svar

