Vind YSL stiletter

Jeg har tidligere skrevet om en konkurrence på bingobyens hjemmeside, hvor min veninde arbejder. Nu har hun så lige fortalt mig, at de igen har en fabelagtig konkurrence kørende. Denne gang kan man vinde intet mindre end et par YSL stilletter til en værdi af 12.000kr… Odds’ne er gode, og jeg vil selv skynde mig ind på siden for at tilmelde mig konkurrencen 🙂 Fingers crossed!

Deltag i konkurrencen her! (Nu med det rigtige link….sorry)

2 responses to “Vind YSL stiletter

  1. jeg tror det er et forkert link 🙂 jeg kommer ind på den her side: http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/expert_advice/article6998798.ece 🙂

  2. hahah!!! Blogging og opgaveskrivning er ikke en god kombi… Jeg har ændret linket til det rigtige nu! Sorry, og tak for oplysningen!!

Skriv et svar

