Læderbukser sælges

Det er med vemod, at jeg må sætte disse læder leggins til salg, men de passer simpelthen ikke optimalt 😦 Da jeg købte dem, købte jeg dem meget for små, da jeg blev fortalt, at de ville udvide sig helt vildt.. De udvidede sig lidt, men desværre ikke tilstrækkeligt. Jeg har haft dem på meget få gange, så de er i rigtig god stand!

Læderbukserne er fra My Favorites, og er en str. S. Jeg er selv en str. 28, og jeg tror derfor, at man kan sammenligne disse leggings med str. 26-27. Da jeg som sagt ikke har brugt dem så meget, kan det evt. være, at de udvides lidt mere ved regelmæsssigt brug – Aber Ich weiss es nicht..

Der er et tyndt foer inden i bukserne, og de er derfor rigtig varme og dejlige. Nederst ved anklerne er der en lille lynlås.

Sprøg endelig, hvis der er noget, som jeg har glemt.

Mindsteprisen er 700kr. -Byd!

21 responses to “Læderbukser sælges

  1. Hej!
    Lækre leggings, er de meget laaange i benene?
    Hilsner K

    • Jeg måler dem lige til dig, men jeg gætter på, at de svarer til en 34” i længden. Jeg er ca. 33”. Jeg vil derfor ikke mene, at de er rigtig lange, men de er lange nok til at give en fed lille rynke detalje nede omkring anklerne(alt afhængig af hvor lange ben man har selvfølgelig), hvilket jeg rigtig godt kan lide.

  2. de er super lækre.overvejer dem lige;)
    er det kalveskind?og skal de renses?
    KH
    Coco

  3. Er de stadig til salg? og hvilket mærke er det?

  4. Ih, de er så fede! vil gerne byde 600pp:)

    Mange hilsner

    Ida

  5. @Kamilla: Ja, de er stadigvæk til salg 🙂 Mærket er My Favorites – Friis & Co.’s luksus mærke
    @ Ida: Lader lige bukserne stå weekenden ud, og ellers er de dine 🙂

  6. hej igen.

    jeg er stadig interesseret:) er de mine???:)

  7. Hej. Er de solgt nu?

  8. Hej igen.

    Ved ikke om det er ok jeg skriver her, men hvis AnneCathrine eller andre stadig er interesseret så vil jeg gerne sælge bukserne igen. De er virkelig fede og lækre, men jeg har desværre forkøbt mig:(
    Håber det er ok at skrive her, ellers må du sige til Kathrine K:)

    Mvh. Ida

    • Øv, det er jeg ked af at høre!!! Du er selvfølgelig velkommen til at sælge dem via indlægget, jeg ændrer lige i teksten så, så de ikke fremstår solgt!

  9. hej
    undskyld jeg er ikke så god det med størrelser osv. men er de 34″ langt uden på (fra hoften) eller på indersiden (fra inderlåret) ?
    og str. 26-27 hvor meget er hofte/talje målet så?

    jeg er ret interesseret i dem

  10. mette louise

    hej Ida..

    Hvis dine er en str 26-27 som Kathrines vil jeg meget gerne købe dem… Min lillesøster skal konfirmeres på søndag og ville gøre min dag meget bedre hvis jeg kunne nå at købe og få tilsendt disse lædder leggins… Jeg betaler gerne 600 pp hvis de er i meget god stand og i ægte læder foran og bagpå 🙂

    Håber meget snart at høre fra dig! og håber at du er min redning…

    MVH Mette

  11. mette louise

    hej IDA..

    Jeg er meget interesseret i dine bukser.. Mangler lige sådan et par til på søndag så håber du vil sælge og er hurtig at handle med 🙂

  12. Er bukserne solgt?

  13. Hejsa

    Kan du evt maile til mig vil gerne købe disse bukser??
    Venlig hilsen Bettina

  14. Jeg vil meget gerne købe dem for 700,-
    MVH: Jane Zenker
    janezenker@msn.com
    tlf. 30915842

  15. Hej Katrine.
    Er helt vild med dine bukser! byder 630 🙂

Skriv et svar

