Stella McCartney Fall 2010

Jeg er helt vild med disse to looks fra Stella McCartneys Fall 2010 kollektion, som lige er blevet vist i Paris. Det maskuline som sammenklasker med det feminine er virkelig flot og klassisk – en af mine absolut favorit stilretninger. Jeg synes, at det er virkelig stilet, når kvinder kan iføre sig klassisk, maskulint tøj og så samtidig fremstå ekstremt feminine og stærke.

Jeg har allerede været ved at støvsuge diverse online shops for lignende items, så jeg kan gøre Stella kunsten efter.

Sweater fra Vince. Bukser fra Vivienne Westwood.

Bukser fra K Karl Lagerfeld. Sweater fra Forever21.

5 responses to “Stella McCartney Fall 2010

  1. hej,
    jeg kan anbefale at tjekke Monki ud. Jeg har nemlig købt et par sorte bukser som ligner disse her meget, til blot 43,5.

    Se dem evt. på min blog.
    /Chau

  2. Hvor finder man de grå westwood bukser?

  3. Pingback: Preppy « Fashion, Design & Mode

Skriv et svar

