H&M støvler

Jeg snublede lige over disse babies på H&M’s hjemmeside, de koster 499,- og er af ruskind. Jeg kunne dog godt tænke mig, at hælen ikke var åben. Jeg tænker i øvrigt på, om man selv kan gøre noget fiksfakseri ved snøren, så den kommer til at fremstå lidt mere luksuriøs…

3 responses to “H&M støvler

  1. Hej du🙂
    Jeg ville skifte snørene ud med lædersnøre. Det tror jeg ville være mere hipt. Evt. noget lidt bredt snøre sådan at det rynker lidt. Kan du følge mig?🙂
    Mvh. Eva

    • Hey🙂
      Det lyder som en knald god idé, men jeg tror desværre, at snørene er fastsat i sålen. Men man kunne jo evt. flette lidt læder ind i den billige snøre🙂 -Tak for tippet!

  2. Okay, jeg havde ikke lige luret at de sad fast, men ved nærmere kiggeri kan jeg da godt se at det ser ud til at de sidder fast :s
    Men jep, faktisk god idé så med at flette lidt lædersnøre ind🙂
    God dag!

Skriv et svar

