Skarp page

Jeg går og drømmer om, at få gjort noget drastisk ved mit hår, og i den forbindelse er jeg blevet lun ved tanken om, at få mig en skarp page ala Victoria Beckhams… Mit eneste drawback er mit pandehår, som jeg gerne så, groede sig langt i løbet af natten.. Jeg frygter nemlig, at en page med pandehår er lidt for skolelærer-agtig..

Hvad synes I om den skarpe page?

5 responses to “Skarp page

  1. Jeg har gjort det meget i sådan en page (kortere i nakken end foran og længere i modsatte side af skilningen) og den er faktisk meget praktisk fordi den kan være smart og professionel men kan også styles mere råt.

  2. Det ser da virkelig godt ud til Katie Holmes med pandehår! Jeg synes, du skal gøre det 🙂 Det ville klæde dig!

  3. Hej Kathrine.
    Pagen er skøn at se på.

    Jeg har selv valgt noget ala det, bare mere hen af Sophie allis bexther (murder on the dancefloor sangeren).
    Jeg er nemlig ikke så god til pandehår, så den anden frisure passede bedre til mig.
    Held og lykke med det.
    Hilsen Maria.

  4. Det lyder virkelig godt 🙂 Jeg er så hooked på ideen… Dog er jeg ret skræmt ved tanken om at lade meget af mit hår klippe af 😮
    Pyhhh

  5. DO IT – jeg fik mit klippet præcis som på billederne af Victoria Beckham for et par år siden – jeg var super glad for det. Det eneste er at det forpligter til at man vasker det hver morgen og føntørrer og glatter – jo ikke bare lige at smide i en knold i den længde hehe

Skriv et svar

