TGIF

Yippie, det er fredag, og jeg trænger SÅ meget til weekend!

Min veninde har lige været i New York, og hun er på vej hjem til DK as we speak, hun har lige informeret mig om, at hun sad lige foran Olivia Palermo på hendes fly fra JFK til Schweiz… OMG siger jeg bare.. Jeg ville ha været completely star struck😉 Hun er, ifølge min troværdige kilde, r** lækker in real life… Jeg skal så meget krydsforhøre min veninde, når jeg har hende tilbage i Danmark🙂 Spændeingen er ulidelig🙂

2 responses to “TGIF

  1. Hende ville jeg heller ikke have noget imod at sidde overfor! Your friend is lucky!

Skriv et svar

