Escada Blazer

Min nye Escada blazer i all-time-favorit-printet; leopard! 🙂 Blazeren er i den skønneste silke-poly blend, og jeg ved, at jeg vil få den brugt rigtig meget. Jeg modtog den i går, og har altså allerede indviet den i dag.. Godt tegn på godt køb!

Jeg er i øvrigt lige begyndt, at anvende Photoshop til fotoredigering, hvilket det nederste billede indikerer 😉 – Det er stadigvæk på amatør niveau, og jeg tager derfor glædeligt imod tips og tricks til gode online-manualer!

5 responses to “Escada Blazer

  1. Looks like fun!

  2. Hej Kathrine, ser rigtig godt ud, dit første forsøg med photoshop 🙂 Jeg gør det selv af og til, men er endnu ikke klar til at give gode råd osv. Men har da magtet og få billederne til at se en smule bedre ud, uden at skjule realiteten..
    Held og lykke med bloggen – den er sgu meget cool 🙂
    Hilsen,
    Iryna

    • Hej Irina,
      Tusind tak skal du have 🙂 Jeg har kigget på tutorials i dag…pyhh der er mange muligheder med PS!!
      Kh
      Kathrine

  3. Hej Kathrine,
    fortæl når du har guldkorn du vil dele 🙂 Jeg er klar til tips og tricks og har mange ting at lære.
    Du er velkommen til at kigge forbi http://iryna24.wordpress.com. Jeg tilføjer din spændende blog til min blogroll 🙂

Skriv et svar

