Sugar Cookies

I bedste søndags-stil har jeg bagt sugar cookies i dag, og siden resultatet blev så godt, tænkte jeg, at jeg ville dele opskriften med jer 🙂

Jeg har fundet opskriften på både cookies og royal icing på nettet – jeg kan rigtig godt lide, at bruge opskrifter fra nettet(amerikanske sider), da man kan fornemme om en opskrift er god eller ej, på baggrund af de mange vurderinger, som brugerne har givet hver opskrift.

Opskriften på cookies finder i her, og opskriften på royal icing finder i her. Hvis de amerikanske måle-enheder forvirrer jer, kan i finde en masse converters på nettet, der kan omregne målene til dl. og gram 🙂

Skriv et svar

